gravatar

Wayang 3D 1st Time


Pertama kali dalam hidup aku tengok wayang adalah cerita azura, ia adalah wayang kampung, petang ada van datang heboh, malam tu semua pakat pergi padang..tengok kat skrin putih...yang pasti umur aku time tu kurang dari 5 tahun, bapak aku kendong aku menyeberangi baruh depan rumah.

Pertama kali tengok wayang betul2 wayang dalam pawagam adalah citer kungfu hustle pada tahun 2004 kat tgv mines serdang, seat paling depan. Kali kedua cerita hitman kat midvalley tahun 2007...lepas tu kerap tengok wayang sampai dah tak boleh nak recall berapa banyak.

Pertama sekali tgk wayang 3D adalah cerita rapunzel pada tahun 2010, baru je balik ni..kat midvalley..harga 19 hengget...member belanja, thanks Nadia and Norsiah...u guys i will never forget..huhuhu...pengalaman pakai spek 3D dan tgk cerita 3D memang susah nak bayang...hampir histeria aku tengok gambar yang superb...pasni rasanya dah tak mau tgk filem biasa dah..giler hebat..mabeles...xsangka aku ini rupanya 3D...memang 3D..rasa macam baca buku bergambar yang bila kita selak page...gambarnya naik...

Thank you guys...lately aku cepat terharu sket...how do i live after this...u guys are the best among the best...because after a long time..u guys are still the best...so lucky that u pick me as ur friend...

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri