gravatar

Keropok Lekor, Karipap Ubi, Karipap Sardin

Nak dipendekkan cerita...malam tadi tengah layan all men are brothers...mak sedara aku dari penang call...sembang punya sembang last sekali dia mintak aku iklan kan perniagaan dia kat internet...mula-mula dia suruh aku iklankan kat mudah..ternyata bukan mudah nak iklan kat situ..masih lagi pending...so dengan rasa tanggungjawab..aku pun tengah bengang tunggu elaun belum masuk...dah dua bulan lebih berhempas pulas...jadi aku gunakan kesempatan yang ada ini untuk mengiklankan perniagaan beliau..

Well..beliau memang dah lama terlibat dalam industri membuat karipap ubi kentang dan ubi keledek serta satu lagi jenis karipap sardin yang bentuknya empat segi, bahannya sama cuma tidak dimasukkan dalam acuan karipap ubi.....rasanya pun sedap...saiz pun besar..harga pun murah lagi...baru-baru ini beliau telah memulakan perniagaan menjual kerepok or keropok lekor pulak...versi terengganu yang banyak ikan tu...kerana kecewa dengan keropok lekor yang kat penang tu yang rata-rata pucat dan menggunakan banyak sagu dan kanji sehingga menjadi liat dan susah hendak makan serta rasa yang cukuplah sekali beli..

Dah dekat setengah tahun dah beliau mulai serius dalam penjualan keropok lekor secara kecil kecilan kat kawasan rumah dan tempat beliau...disamping itu karipap ubi dan sardin masih lagi berjalan cuma jumlahnya tidaklah sebanyak dahulu...

Oleh kerana tiada gambar...jadi aku pun carilah gambar kat internet...dan kalau pemilik asal gambar itu suruh delete...maka aku akan delete..lagipun apa tujuan letak gambar kat internet kalau bukan untuk dikongsi kan...gambar tersebut hanyalah hiasan semata-mata..mungkin berbeza dari produk yang sebenar..

Tanpa melengahkan masa...aku telah edit sikit gambar-gambar tersebut guna fotoshop...dan inilah hasilnya...

TADA!!!!






Wow....tak sangka editor blogger yang baru menyukarkan aku untuk upload gambar...huhuhu...

Bagi mereka yang berkenan dan ingin mencuba nak buat tempahan...bolehla menghubungi nombor yang tertera...atau bagi siapa yang berdekatan...bolehla terus pergi ke rumah beliau di Sungai Semilang Juru, Bukit Mertajam...

"No. 112, Sungai Semilang Juru, 14000 Bukit Mertajam, Pulau Pinang"

No Telefon Rumah: 04-5074602
No Hp: 012-4159837
: 019-1514610



Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri