gravatar

The time is running out.

There are so many thing to catch!!!!

Tesis belum siap, belum viva, belum hantar final draf tapi aku masih sempat lagi luang masa untuk blogging kejap.

Fesbuk and twiter kills blogging!!!

Yang ni mmg terbukti betul kot, ramai yg suke update twitter dan fesbuk, orang makin malas tulis, makin malas baca, agenda pihak tertentu agar manusia jadi bodoh dan hanya berperasaan dari berotak.

Internet memang ketagih!!!

Tak senang sehari kalau xbuka internet, macam-macam boleh dibuat, akhir-akhir ini aku mengaktifkan diri dengan berperang komen kat blog-blog gosip dan politik...hahaha...

I dont wanna be popular!!!

Aku lebih suka orang baca tulisan aku tanpa mengetahui siapa aku, kerana nanti akan timbul persoalan bodoh, aku tidak mencerminkan apa yang aku tulis, well aku bukan nabi ok.

I thanks to all supporting frens!!!

Kebelakangan ini, masalah biasa aku iaitu kekurangan dana atau defisit melampau kembali lagi, bagi orang macam aku yang mak bapak tak akan tanggung bila aku berada di luar rumah, jangan kata 10 sen sehari, 1 sen sehari pun depa tak bagi, so aku terpaksa tebal muka lah dengan kengkawan.

Mountains of debts!!!

Jumlah hutang terkumpul aku mencecah 25 ribu...pi ti pi ti en sahaja dah 20 ribu lebih(tiap-tiap bulan beranak 50 ringgit), hutang peribadi dengan sedara dan member dan boss mencecah 5 ribu ringgit. Kalau mati sekarang, sure tak masuk syurga lah aku. Nabi sendiri tak mahu sembahyang simati yang tak bayar hutang. Aku bukan tak nak bayar, tapi nanti botak kepala makan megi hari-hari.


Freaking back pain vs haunted Ma thesis!!!

Start buat tesis je pasti ada sakit situ sini, rasa nak kencing lah, pergi toilet lah, mengantuk lah, sebut sahaja, memang betul cakap kawan aku yang baru kahwin 3 hari lepas, tesis itu berpuaka.

rilex la, kena abeskn jgk tesis...lagi cpt lg cpt u dpt tgglkn judgment gile tu...=) mgkn tesis tu x bpuaka sbnrnye, cume tajuk y u pilih 2 mmg 'syyial' puakanye...even bdk law sndiri pon x buat tajuk cm2...bdw, ganbatei & best of lucks!

Hahahahahahaha...demi duit, sanggup buat ape saje...

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri