gravatar

This time i'm doomed

I'm doomed!!!

Lepas satu bala, datang bala lain.

I'm doomed!!!

Aku tak nampak jalan penyelesaian sendiri.

I'm doomed!!!

Aku tak cukup masa.

I'm doomed!!!

Kerana suka tangguh-tangguh konon tak mahu susahkan orang.

I'm doomed!!!

Kerana akhirnya aku lebih menyusahkan orang.

I'm doomed!!!

Kerana aku hampir putus asa.

I'm doomed!!!

Kerana aku fikir aku dah tewas.

I'm doomed!!!

Kerana tidak percaya diri.

I'm doomed!!!

Kerana tertipu dengan diri sendiri.

I'm doomed!!!

Kerana hampir menyerah kalah.

I'm doomed!!!

Kerana terlalu mengharapkan miracle.

*******************************

Actually I'm not that doomed!!!

Ada orang lebih malang dari aku, usah bandingkan dengan orang diatas aku yg lebih bernasib baik, things happened for reasons.

I'm NOT that doomed!!!

Tuhan tak akan menguji aku lebih daripada apa yang aku mampu tanggung.

I'm NOT that doomed!!!

Orang sembah pokok pun boleh senang, aku sembah ALLAH, pasti aku boleh jadi lebih senang, cuma aku perlu lebih yakin akan pertolongan ALLAH.

I'm NOT that doomed!!!

Kerana aku tahu ALLAH masih sayangkan aku. Kerana itu aku sering ditimpa susah, kerana aku mudah lupa diri bila senang, bila susah baru mula nak kenal ALLAH.

I'm NOT that doomed!!!

Aku masih hidup lagi, masih berpeluang mengubah diri.

I'm NOT that doomed!!!

Aku cuma kurang bab duit, tapi dalam hal2 lain, kesihatan, kawan2, keluarga, masyarakat, ilmu, dan agama, aku rasa aku lebih bertuah.

I'm NOT that doomed!!!

Kerana aku masih sedar kekurangan diri dan masih mampu berusaha untuk menjadi lebih baik.

I'm NOT that doomed!!!

At least not yet....Belum lagi...

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri