gravatar

Apa Mau Tulis?

1. Dapat reconnect balik dengan kengkawan lama masa zaman sekolah dulu seawal zaman tingkatan 1 tahun 1996...Majoriti dah kahwin dah beranak pinak.

2. Bizibodi duk promote orang agar buat blog atau update blog atau share blog mereka.

3. Berjaya juga tolong member buat satu blogshop siap sekali dengan order form.

4. Sempat lagi buat dua group kat fesbuk iaitu group coursemate zaman sarjanamuda dan group kelas form 5 tahun 2000.

5. Penat dan teruja bila dapat cuba bermacam template blog sekaligus membuktikan aku memang teruk bab design. Aku inovatif tapi tidak cukup kreatif.

6. Sempat cipta istilah baru iaitu EB=Expired bachelor, aka bujang lapok kerana sampai sekarang aku belum laku lagi...hahahahah...

7. Bukak website kerja kosong, tapi hampa bila lihat tarikh tutup permohonan semua dah lepas.

8. Kebelakangan ini kerap sekali mimpi ngeri, aritu mimpi aku cincang orang, tadi mimpi aku dicincang oleh kawan baik, pempuan pulak tu...

9. Dulu perbelanjaan sebulan 500, pastu 300, sekarang 200 je...ikat perut...sehari kena belanja kurang dari 10 ringgit.

10. Masih menunggu tarikh viva(pembentangan tesis sarjana/master) yang aku rasa paling awal minggu depan.

11. Sempat demand kemeja dari london, kemeja utk viva, dan juga eifel tower dari paris..kerana ada member aku sedang bercuti disana. Kemeja tu aku acah2 je, tapi kalau eifel tower tu aku betul2 harap...

12. Ketagih minum teh ais, malam pulak teh o panas.

13. Sekian, terima kasih.

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri