gravatar

Zaman Batu Lagi

Ipta aku kena catu lagi hari ini..Mula dengan tiada air dan sekarang ini tiada elektrik..Air secara otomatik akan tiada bila air tangki habis..Pam air tak berfungsi...Dahla duduk atas bukit...Semalam pukul 6 lebih baru ada elektrik..Hari ini tak tahulah pukul berapa..Tahun 2010 memang tahun bajet..Air dan api selalu tak ada..Sampai menteri kena datang..Budak semua kepanasan..Ada yang duduk dalam kereta nak aircond..Ada yang lepak kat luar..Aku tiada kenderaan sendiri..Nak dating tiada awek..Member semua sibuk..

Tertekan juga kalau tiap hari begini..Aku dahla guna desktop..Laptop tak mampu beli..Tengah syok depan pc tetiba semua padam..Mujur ada bateri..Boleh aku hidupkan kipas usb hadiah harijadi aku..Aku dah besarkan bilah kipas tu guna kotak detergen..Tahanla bateri itu untuk beberapa jam..Cuaca mendung je..Syukurlah..Pasti Ipta aku dapat jimatkan berpuluh ribu dah ni..Ratus ribu mungkin..Mujur malam ada karan..Kalau tidak..Aku balik kampung saje..Hehe..

.:Updated via nokia 3220:.

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri