gravatar

Semangat Yang Hilang

Di dalam kubur manapun
Jasad aku ditanam
Aku akulah jua
Kita laksanakan
Mati hati yang damai
Disana kejujuran

Semarak impian
Segunung harap dujulang
Usah diragukan
Keupayaan diri

Api yang membara
Mengikutkan kata apa
Jawapannya disini
Semangat kita hilang...

Ok blog ini bukan blog lirik lagu...btw lagu ini adalah lagu xpdc...semangat yang hilang...album kita peng yu(pang yau) bermakna kita kawan...

Aku cuma nak kata semangat aku untuk buat tesis dah hilang....pendrive yang tercicir pun dah kembali ketangan tapi semangat nak jeling even bukak files word itu pun tidak ada...cuma sempat copy folder je...lain kali hilang ke cicir ke aku dah backup awal-awal.

Adoi tesis sarjana...aku dah mengambil masa yang banyak untuk menghadapi mu...yuran sahaja dah melebihi 6 ribu...tapi engkau belum juga siap...huhuhu...sampai sekarang pun aku dah malas nak hadap mu...hahaha...

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri