gravatar

The why of the it happen to me...

gugel jangan harap nak dapat no hanset aku...

Dah lama tak lepaskan geram kat sini...sekarang ini masanya sudah sampai untuk aku lepaskan geram...geram pasal aku kena tindas...aku dizalimi...

Memang betul aku orang bawahan, tapi adakah aku ini tidak punya hati dan perasaan? adakah aku ini tidak perlu makan minum tidur dan rehat? adakah aku tidak berhak marah ketawa sedih geram bengang?

Aku ingatkan nasib semakin lama semakin ok...tapi rupanya semakin lama semakin teruk kena...aku tak kisah kerja 24 jam sehari kalau pulangannya kena dengan kerja 24 sehari...ini tidak, aku dikehendaki kerja macam orang lain tapi pulangannya adalah amat rendah sekali...aku pun punya hati dan perasaan...aku pernah dibayar 1600 sebulan tapi kerjanya adalah 1/5 sahaja daripada kerja sekarang ini...

Well, kalau ikut kertas, aku bukan pekerja pun...aku cuma membantu...tapi realitinya...aku ini pelaksana..bukan lagi pembantu...aku menjalankan kerja ketua jabatan, ketua unit dan pegawai...tapi tidak ada sebarang pertambahan elaun...cuma pertambahan penat dan stress...

Aku xmenyangka sume ini berlaku pada aku...tapi aku percaya ada hikmah disebalik sume ini dan hikmah itu pastinya menjadikan aku orang yang lebih berkebolehan di masa akan datang...

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri