gravatar

Last Call Ever


Bersambung lagi pada kali ini...pada bulan mei lalu aku telah kehilangan seorang kawan yang bernama Mohd Anuar Bin Harun...tapi dikalangan member2 yang rapat...Allahyarham dikenali sebagai "robert"...kurang pasti kenapa...justeru aku pun turut sama save namanya sebagai robert harun dalam hanset aku...

Gambar di atas adalah screenshot dari hanset aku yang menunjukkan call yang terakhir darinya iaitu pada 30 april yang lepas...waktu itu jam 6.18 petang...katanya ingin pergi kerumah aku untuk mengambil koleksi assignment2 aku...tapi waktu itu aku sedang menunggu kawan sorang lagi dari rompin...jadi aku kata...kita jumpa malam jelah...

Jadinya pada malam 30 april tu...dia datang juga ke rumah aku dah kami bersembang2 dekat 2 jam gitu...xsangka sungguh itulah kali terakhir dapat jumpa dia...kerana dua minggu lepas tu...dia telah kembali ke rahmatullah...

Seluruh negara gempar dengan berita kematiannya...hampir semua paper melaporkan...

To be continued...

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri