gravatar

Lagu Best

...Mengapa kita,harus bersengketa...
...kerana fitnah,dan salah sangka...

...Apa yang telah,terjadi pada kenangan...
...Sememangnya aku tak pernah melupakan...

...Mengapa masih,ada perasaan benci...
...Kerana cinta dan percaya luput dari perasaan...

...Marilah kasih,kita saling sayang menyayang,kalaulah ada benci,kita sandarkan pada kenangan...

Lagu asal nyanyian jamal dan ogy dalam filem azura kot. Dipopularkan kembali bila jamal duet dengan siti sarah dalam tahun 2003 kot.

Lagu ini pernah aku buat sebagai "voice sms" untuk memujuk seseorang,mujurla dapat damai kembali lepas tu.

Ingat lagi dia reply, "tak usah nak jiwang sangatlah ____ ooi". Samaada dia terkesan dengan lagu ni atau bosan aku duk kacau dia,aku pun tak pasti.

Yang pasti dia tetap jadi kawan baik aku sampai sekarang. Maybe dia perempuan,senang sikit nak pujuk kot.

Kalau lelaki yang merajuk memang aku tak akan pujuk punya,buang masa pasal lelaki ada ego.

Student pun nak duit raya dari gomen!!!

Via Nokia 3220 je.

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri