gravatar

Syoknya kalau...

1. Syoknya kalau dapat pekena menu baru kepsi dan mekdi yg berasaskan ayam tu.

2. Syoknya kalau tengok wayang 3D yg skrin mcm timbul tu.

3. Syoknya kalau hujung2 tahun mcm ni dpat bercuti makan2 angin dengan mmber2 bujang.

4. Lebih syok kalau member2 dah kerja yg masih bujang itu sponsor percutian itu kan?Hahaha..

5. Pastinya lebih syok jika aku mampu...Malangnya aku cuma ada masa,fulusnya tak ada,cukup utk dana kecemasan saja.

6. Alangkah syoknya kalau dalam masa terdekat ni aku ditawarkan kerja yg sepadan dgn kelayakan dan tahap kemahiran aku.

7. Gerenti syok kalau impian ini menjadi realiti.

8. Semestinya syok kalau dapat buktikan kemahiran aku yg sebenarnya, tentu dapat mengunci sejenak mulut2 busuk yg sekarang ini mengata aku, dulunya mulut2 busuk itulah yang menyanjung aku tinggi menggunung.

9. Confirm syok kalau dapat kembali ke masa dulu, masa dimana tiada kerisauan,tiada tekanan,tiada kekangan, yang ada cuma semangat menuju kejayaan.

10. Lagi syok kalau aku tido dulu.

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri