gravatar

Selamat Tinggal Fesbuk

Aku join fesbuk pada awal 2008, igt lagi aku heran nape org luar xmau guna friendster yg masa tu grand giler...satu hari tu dekat makmal komputer, ada satu komputer tu memaparkan home fesbuk yang biru putih tu..bekas org logout..aku dalam kebosanan pun cubalah buat satu akaun, mudah giler buat...layout pun simple...xmcm frendster yg layout punya boleh customize tu..

Hari ke hari minggu ke minggu...fesbuk mula menunjukkan kehebatan bila mostly org guna nama sebenar...senang nak cari org..gambo pulak boleh tag..canggih...ada game lagi..entah berapa ramai yg aku goda agar masuk fesbuk.

Dua tahun lebih berlalu, aku dah mula bosan dengan fesbuk..kawan makin ramai..200 lebih even aku ni jenis memilih kawan. Fesbuk makin lama makin menjengkelkan..ciri2nya dah makin menjengkelkan...org2nya pun sama menjengkelkan..malas nak hurai panjang...dah satu hari aku deactivate akaun aku...

Ape nak jadi kat fesbuk tu jadilah...aku dah xleh kawal diri dari rasa nak komen kat org...rasa mcm moderator pulak, sikit2 aku rasa nak komen...makin lama makin merapu komen..dah xde idea sangat dah..jadi sebelum aku tambah musuh, better aku undur...

Aku akan bukak semula akaun lepas tesis aku setel sesetel2nya...

Iklan

Iklan
Kenapa kita perlu insurans?

Iklan Percuma Saja Ni...

Jika Berminat Sahaja

Pengacau

Top Entri